teisipäev, 23. veebruar 2010

Sissejuhatuseks

No nii.... meil kõigil on blogid, ja vahel isegi mitu. Minul endal ka on neid administreerimisel päris mitmeid - tööalaseid ja huvitegevusalaseid, ning blogidest olen isiklikult üsna heal arvamusel – seal on hästi palju huvitavaid võimalusi ja ka kasutamine imelihtne.

Siiani olen mõelnud, st iseendast ja oma tegemistest kirjutamine ... on vist liiga enesekeskne ja mitte eriti vajalik. Aga olles praegu üsna pikalt reisil ja kogedes mitmeid huvitavaid seiklusi, tuli mulle tee peal olles pähe mõte, et miks ka mitte ... kirjutada oma reisielamustest ja huvitavamatest seikadest. Ja lisaks, miks mitte lisada sinna juurde mõni väike näpunaide, mis mõnele teiselegi lugejale ehk samasse riiki ja kohta sattudes vajalikuks võiks osutuda. Ja eks mul endalgi on pärast kindlasti hea meenutada ja huvitavamaid seiku meelde tuletada.

Minu kirjatükid saavad olema kirjutatud täiesti vabas stiilis ja tuginedes hetkeemotsioonidele ja kogetule, ehk nii nagu asjad sellel hetkel on ja minule tunduvad. Artiklite ja uudiste nõudeid ma siinkohal kindlasti järgma ei hakka. Loomulikult, kirjavigu püüan ikka vältida. Ja kui vähegi võimalik, et oma reisikirjeldust meeleolukamaks teha, püüan lisada siia ka videolõike ja pilte. On üsna kindel, et see blogi saab olema üsna minu töö- ja huvidekeskne, aga ... see ta ju ongi - minu ja minu enda elamuste ja reisikirjade kogumik. Enamus reisid on olnud põhiliselt minu tööalase tegevusega seotud ja seetõttu saab siit ka süvendatumalt ülevaade nendest üritustest, mistõttu reisi ette olen võtnud. Päris puhkusereise ... vaevalt et mul ette saab tulema, aga ... ära iial ütle iial.

Kõigile, kes siia lehele lugema satuvad, soovin aga meeleolukaid lugemismuljeid ja kindlasti ka hästi toredaid isiklikke reisielamusi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar