pühapäev, 28. veebruar 2010

Tagasi kodus.

Olen nüüd juba üle saamas oma ümberkohanemisest. Tulla päikeselisest ja soojast kevadest tagasi talve, ei olegi nii väga meeldiv ... tegelikult. Tallinnas ootas mind ees päris talv kohe. Ehk küll veidike sulanud ja vesine, kuid lund jätkuvalt palju, vaata et rohkemgi kui ära minnes.

Muidugi ... Viinist Riiga lennates avanes taevas imekaunis vaatepilt. Kahe pilvepiiri vahel oli ümargune vikerkaar ja kui lennuk laskus allapoole ja päike jäi lennuki taha, siis võis näha hetk sellist pilti, kus lennuki vari oli täpselt vikerkaare rõnga sees. Kahju, et mul fotokat käepärast ei olnud. Vaevalt, et ma sellist asja veel näha saan.

Auto. Lumehanges, märjas ja üsna korralik vall ümber minu auto. Katuse peal ka teist veel parasjagu. Igatahes hea meel oli mul selle üle, et üsna taiplikult olin osanud endal lumelabida auto pagasnikusse panna. Minu auto, mis vahepeal lennujaama parklas mind ootas,oli mattunud lumehange alla ja ka ümbertringi oli ta üsna suurte lumevallidega piiratud. Sulalumega, muide. Tegelikult mul sel korral täitsa vedas, sest üks leedu noormees soovis lähimasse kaubanduskeskusesse saada, et oma lastele Eestist midagi kaasa osta. Ma siis ütlesin, et liigun ise ka sinnapoole ja hea meelega viskaksin ta ära, kui ainult auto kätte saaksin. Siis läks asi libedalt ... mina lükkasin lund auto katuselt ja tema kaevas väljasõidu osa lahti. Meeskonnatöö sujus meil kenasti ja õige pea saime liikuma.

Parklast väljudes võttis parkimisaparaat minult minu parkimispileti ära. Minupoolne hämming oli suur, sest olin makse teinud ju pangakaartiga ja nii ei jäänud mulle ühtegi parkimist tõendavat dokumenti mida oma raamatupidajale esitada ... Õnneks lahenes olukord minu jaoks väga meeldivalt, sest parkimist korraldav firma saatis mulle kenasti arev parkimise kohta. Minu suured tänud neile meeldiva ja sõbraliku teeninduse eest!

Ja nii ma nüüd tagasi Eestis olengi. Selleks korraks. Loodame, et ka siia lõpuks kena kevad kohale jõuab.

Ah-jaa ... oma reisikotist jäin ma seekord ilma. Kasutada saaks, aga koti ülemise sanga oskasid nad transpordi käigus päris katki teha ja koti all olev tugijalg on samuti murdunud. Muidugi ... oleksin pidanud minema oma probleemist kohe pagasiteenindusega rääkima, kui ausalt ... olin reisist üsna väsinud ja ei olnud mingit tahtmist kellegiga kuskile õiendama minna. Pagasikindlustus oli mul täitsa olemas, aga ... läks seekord siis niimoodi.

2 kommentaari: