laupäev, 29. mai 2010

09. mai 2010.a. 20:29 KOPENHAGENI LENNUJAAM

MIKS SIIN ... LAHENDUS lihtne - Müncehi lend lihtsalt tühistati 2 tundi enne lendu eeldatavalt tuhapilve tõttu. Üldiselt mul läks hästi, sest sain ainult pool tundi hilisemalt Kopenhaageni lennule ja siit läheb lend edasi tunni aja pärast. Vooluga on siin veidi raske, leidsin ühe katkise pistiku, aga sinna oma juhet sisse panna ei söandanud. Net tasuline.

Muide, eestlased on lahedalt lärmakad, ehk nad arvavad, et on ainukesed lennukis ja seetõttu võivad teineteisega kõva häälega muljeid vahetada. No-neh, hetkel aga kõik, sest arvuti aku on täitsa otsas. Tallinnasse peaks jõudma kell 11 öösel ja siis sealt jääb veel kojusõit.

Seekordsel lennukisõidul Kopenhageni lennujaamast Tallinna nägin seda taas - nimelt oma ümmargust vikerkaart. Aga nagu ka eelmisel korral - loomulikult ei olnud mul mu fotokat käepärast ja pilt jäi taaskord tegemata. Lootust annab mulle aga see, et kui hästi läheb, siis on mul seda ilusat asja võimalik näha ehk veel kord. Ja oma fotokat hoian igal juhul käepärast. Lisaks vikerkaarele oli tore näha meie lennukist veel ühte lennukit meist altpoolt läbi lendamas. Seda pilti pole ma tegelikult veel enne kohanud. Armas elamus oli.

Aga muidu veidi ka üldiselt lennust. Kuna meid "istutati" ümber teisele lennule, koheldi meid seal päris lahedalt. Nimelt olime me nn premium äriklassi reisijad ja meile rakendusid päris meeldivad soodustused - toitlustus, veinid jms. Igal juhul minu sõbrad eestlased, kellega koos Brüsselist ühist reisi alustasime, kilkasid päris korralikult ja avalikult, kui palju nad millist alkoholi tarbinud olid. Kopenhagenist Tallinna reisil istus üks tädidest minu kõrval ja peale seda, kui ma sulaselges eesti keeles tomatimahla küsisin, jäi ta üsna vaikseks ... juhtub, eskju.
Igal juhul on selge see, et olles võõral maal, ära ole selles eriti kindel, et sa seal üksi oled ja endale kõike lubada võid. Asi ei pruugi mitte väljaspoolt kõrvalt vaadates eriti ilus olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar