neljapäev, 6. mai 2010

13:05 Brüsseli lennujaam, kohaliku aja järgi. Rongis ja suundun rongijaama Midi

Seekord otsustasin reisida rongiga. Lennujaamast kuni raudteejaamani. Hea üllatus oli see, ehk tegelikult päris kaval äri, et Brüsseli lennujaamas oli mul üks aktiivne abiline, kes mind usinasti juhatas. Ja lõpuks 40 eur’i eest hotelli ukse ette lubas viia. Väike arvestus ja seiklushuvi hinges,. Pidin ma talle siiski ei ütlema. Kell on alles üks päeval ja mul terve päev aega seigelda ... miks ja kuhu ma kiirustan ... nii ma istungi hetkel rongis, mis umbes 20 minutiga peaks sihtkohta jõudma. Netti siin ei ole ja voolu ka mitte, aga see-eest ilusad vaated. Lisaks pileti hind 5,05 eur’i. Lennujaamas olles leiab rongi väga lihtsalt ülesse, tuleb minna vaid märkide järgi ja ... kohale jõuadki. Rongid võtavad su peale -2 korruselt. Hetkel nüüd naudin rongisõitu ja linnavaateid.

Muide, oma koti sain ühes tükis kätte ja Belgia on võrratult ilus, kevadiselt kena roheline.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar