teisipäev, 23. veebruar 2010

Istekoht lennukis

Ka sellest tahaks rääkida. Lennukipiletit elektrooniliselt tellides on sul võimalik endale koht paika panna. Päris hea võimalus ja täitsa toimib. Mulle endale meeldib istuda akna all. Viimase peal lahe on vaadata allolevat maastikku ja eriti lahedad on öösel linnatuled. Muidugi .. kogu seda ilu saab nautida siis, kui taevas on selge ja allpool lennukit pilvi ei ole. Näiteks praegu, olles lennukis teel Londonist Tiranasse, on ilm fantastiliselt ilus (kell on Eesti aja järgi hetkel 21.02.2010.a. 13:26) ja otse minu all on hetkel suured lumised mäed.

Ärgem küsigem minu käest kohalikku aega – reisides ühest riigist teise, ei oe minu jaoks veel eriti kerge nendes aegades orienteeruda. Ja nii ma teengi, et arvuti on mul Eesti aja peal, aga kella keeran kohalikule ajale. See on oluline selleks, et lennukid väljuvad ja elu toimib ikka kohaliku aja järgi. Orienteeruda on lihtsalt lihtsam, kui lennujaamas oma kella kohe kohalikuks sead.

Aga nüüd istekohast edasi. Kui tahad istuda akna alla ja seda ise oma piletile netis ära ei määra, siis kindlasti tuleks seda mainida ära check-in’is. Olen paar korda selle ära unustanud ja istunud vahekäigu ääres. Eks inimesi on erinevaid ja mis kellelegi meeldib, kuid mina eelistan siiski aknaalust kohta ... tunnen ennast seal lihtsalt mõnusamalt ja ega ju iga päev seda juhtu, et saan taevast alla maa peale alla vaadata saan. Igal juhul on tegemist väga ilusate vaadetega. Nii eilse kui tänase reisi on lennuk lennanud suhteliselt madalalt, nii et eriti tänased vaated on olun eriti fantastilised – kõike ... merd, maad, mägesid, laevad paistavad nii umbes 3 cm pikkused, näha on põllupiirid, teed ja rajadki.

Esimest korda on mulle sattunud istekoht lennukis viimases reas. Päris hea ja meeldiv ... selline vaikne ja rahulik ja mõnus on siin tagaotsas olla. Ja hetkel, kui ei eksi, siis peaks üle lendama Itaalia maismaa osast. Inimesed siblivad usinasti WC vahet ..., see tähendab ehk seda, et hakkame peatselt maanduma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar