kolmapäev, 24. veebruar 2010

Vaheseiklus Oslo lennujaamas

Et jõuda Tallinnast Iirimaale, tuli mul teha vahepeatus Norras Oslos. Minu lennuk jõudis kohale neljapäeva hommikul kell 8:20 ja edasi pidin minema 10:05 lennukiga. Esimene aps, mis minuga juhtus, oli see, et kuigi püüdsin pingsalt jälgida silte, jõudsin koos teiste reisijatega lõpuks välja pagasialale, st väljaspoole edasilendude ala. Õnneks ei olnud ainult mina üksi hädas. Siit väike juhendus Oslo lennujaamas olijale – jälgi silte ja kui panedki mööda, siis paanikasse pole vaja sattuda ... võta asja rahulikult ja alusta asja otsast peale. See tähendab, et jõuda tagasi väljalennu alale, tuli mul uuesti läbida turvakontroll.

Et mul väljalennuni oli piisavalt aega, võtsin asja lustiga – arvuti käsipagasist välja, püksirihm maha, üleriided samuti ... ja asi tehtud. Aega oli mul lennuni piisavalt. Kuna Tallinnas minu piletile väljumisväravat kohe peale ei märgitud, vaatasin oma värava tabloo pealt. Otsisin ülesse oma lennuki väljumiskoha ... ekraanil Dublin, Gate 57. Kõik nagu klappis. Ootasin. Rahvast tuli, rahvast läks. Ja siis kutsuti mind läbi valjuhääldi hoopis teise gate juurde. Olin sügavalt üllatunud. Läksin värava juurde ja siis selgus, et olin oodanud oma väljalendu vale väljumiskoha juures ja kõik teised reisijad olid juba lennuki peale läinud, ning lennuk ootas mind. Siit hea õppetund – lisaks väljumiskohale tuleb alati täpselt üle vaadata lennu number ja igaks ka veel lennuaeg. Mina sattusin oma pisiäpardusse seekord liigselt tablood uskudes ... eriti võib see juhtuda siis, kui veel on samas suunas korraga rohkem kui üks lennuk väljumas. Kui pool tundi enne väljumist aktiivsemat liikumist värava juures ei toimu, siis tasub asja veidi tähelepanelikumalt jälgida. Igal juhul minul läks seekord päris ilusasti ... sain kenasti lennuki peale ja veel toreda vestluse osaliseks lennujaama töötajatega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar