esmaspäev, 3. mai 2010

Seminar Riias ja tagasisõit Eestisse, 30.aprill 2010.a.

Osalesin siis koolitusseminaril ja üldkokkuvõttes, kuigi tänu meie omavahelisele kokkusaamisele Heifer raames, jäid mul kahjuks mõned osad seminarist puudu, kuid siiski minu õnneks tehti põhilised kokkuvõtted grupitöödest järgmisel päeval. Sain siis täiesti hästi osaleda ja ... väga huvitav oli.

Eelkõige Soome ettekandja Lappalainen'i esitlus (siinkohal oli tegemist hämmastava sarnasusega minu tuttava Evelyniga - eks ma näitan talle mõnda pilti). Igal juhul sain ka mina juurde häid mõtteid ja ideid. Loodan peatselt kätte saada ka üritusel esitletud ettekanded.

Tagasisõit oli meeleolukas. Seda otseses mõttes. Kuigi vaatasin eelmisel õhtul järele oma tagasisõidu teekonna ja see tundus olevat üsna lihtne, osutus asi siiski veidi keerulisemaks kui olin arvanud. Esiteks olin sattunud liiklustihedasse hetke ja teiseks - ei olnudki nii kerge orienteeruda ilma kaartita nendel vanalinna ühesuunalistel teedel. Aga leidsin enda jaoks laheda lahenduse - taipasin teha google kaartist fotoülesvõtte ja hiilgama hea oli seda kasutada, sest tänavanimed olid küll kehvasti, aga siiski üsna loetavad. Ja näiteks punase tule all seistes oli hea täpsustada kus kohas parasjagu asud. Lisaks - kuna tänanimede ja siltidega on tõesti üsna kehvad lood (väikesed, või puuduvad üldse), siis oli väga hea teha pilt ja selle järgi täpselt aru saada, kus kohas sa parasjagu asud. Igal juhul (häda ei anna häbeneda), kavatsen ma seda varianti kasutada ka edaspidi.

Igal juhul sain ma Riia linnas välja ilma suuremate viperusteta, aga kui ikka päris aus olla, siis olen seal ikka ekselnud küll ... meelde tuleb mõne aasta tagune reis Riia lennujaama ... kaarti polnud, olulised infoviidad olid tookord minu jaoks väga halvasti leitavad ja kuna oli kiire ka, siis ajasid vahepeal need tupikteed mind ikka kurjaks küll :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar