neljapäev, 6. mai 2010

Tallinn - München - Brüssel

Varahommik. Aga siiski õigel ajal Tallinna lennujaamas. See tähendab seda, et kui ikks õigel ajal kodust välja saad ja oma asju viimasele minutile ei jäta, siis saad reisi ajal ennast ka rahulikumalt ja mugavamalt tunda.

Muidugi - eile õhtul ma nii rahulikku meelt nüüd küll ei olnud :)
Nimelt aeti mul Heifer tööasjadega kõik asjad nii peapeale kui vähegi võimalik. See tähendab, kui planeerisin endale jätta aega asjade pakkimiseks ning õhtul varasemaks magamaminekuks, siis kõik minu lootused purustati, kui hommikul alustasin ja õhtul nii poole kümne paiku lõpetasin projektide kulude ja eelarvete ülevaatamistega. Ausalt ... õhtuks olid juhtmed ikka juba täitsa koos. Kõige suurem mure ka sellega, et reisikott oli ka veel pakkimata.

Aga meelde tuleb siin kohal ühe mu parima ülemuse arvamus, et reisile minnes on tavaline asi, et kaasa saavad need asjad, mida üldjuhul ei vaja ja maha jäävad vajalikud asjad. Eks näis ... igal juhul said asjad kotti pandud ja siin ma siis nüüd olengi. Ees ootamas lendu Müncheisse.

München on tegelikult Saksamaa Baieri liidumaa pealinn. Ta asub Lõuna-Saksamaal Isari jõe ääres. Linna elanike arv on 1 315 476 (30. juuni 2008). Ta on sellega Berliini ja Hamburgi järel suuruselt kolmas linn Saksamaal. Linna vahele ma seekord jalutama ei lähe, kuid hea info seda teada :) Loodame, et sealses lennujaamas ka net olemas on, sest vaheootamist tuleb seal ca 2 tundi.

Ja loodame, et nad minu uut reisikotti seal pagasis seekord ära ei lõhu. Hirmus kulukaks läheb kui iga reisi järel uue koti ostmna peab ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar